متن مجری در مراسم نشست اولیا و مربیان
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 31650
نویسنده : مسعود صالحی

مرا در یابید، مرا در یابید، ای پدرم، ای مادرم، مرا در یابید.من در این روزگار غریب گمشده ام. مرا دریابید.روزگاری که پر از حیله و نیرنگ است. روزگاری که در آن نمی شود به هیچ کس اعتماد کرد.مرا دریابید.من به جز شما کسی را ندارم. البته خیلی ها در اطرافم هستند اما هیچکدام پیشرفت و بزرگی مرا نمی خواهند.آن ها می خواهند مرا پله ای برای خود قرار دهند تا به وسیله ی من بزرگ شوند و مرا با خاک یکسان کنند.مرا در یابید.من چشمانم کور است و گوشهایم کر.اگر شما به دادم نرسید و چشمانم را باز و گوشهایم را شنوا نکنید چه کسی این کار را خواهد کرد.حسادت برخی از دوستانم؟ یا یک غریبه.؟ شما را به خدای یگانه قسم می دهم کاری نکنید که به جای اینکه رازهایم را به شما بگویم، با یک غریبه ای که هر لحظه می خواهد مرا نابود کند درددل کنم. قسمتان میدهم، به خداوندی که وجودش برای همگان معلوم است، کمکم کنید که به بیراهه کشیده نشوم.من میترسم از کسانی که نابودیم را هر لحظه می خواهند. میترسم و بی تجربه ام در این راه پر پیچ و خم. به والله تنها چیزی که دوست دارم این است که حرف دلم را به شما بگویم. نمی گویم هر لحظه مواظبم باشید و کاری کنید که نتوانم روی پاهایم بایستم. پاهایم هنوز قدرت ندارد که روی خود بایستد ولیکن می توانم با کمک شما این کار را انجام دهم و حتی راه بروم. همچون کودک یک ساله ای که تازه دارد راه رفتن را می آموزد، به قدری زمین می خورد تا بتواند خوب راه رود اما این زمین خوردن ها بسیار کوچک است و راحت می توان دوباره بلند شد ولی اگر کسی مراقبش نباشد شاید از پله ها بیفتد و پیش آید آنچه که نباید پیش می آمد پس شما هم بگذارید به زمین بیفتم تا بتوانم روی پاهایم بایستم اما از دور مراقبم باشید تا مبادا روزی از پله ها بیفتم و سرم بدجوری به سنگ بخورد و نتوانم دوباره بلند شوم...ای پدرم، ای مادرم و ای معلمانم مراقبم باشید.

به نام خداوند بخشنده ی مهربان، خداوندی که داده اش نعمت است و نداده اش حکمت و خواسته اش امتحان.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت حضار عزیز و محترم، مدیریت محترم دبیرستان مشارکتهای مردمی شهید رجایی ابهر، جناب آقای مسگر جماعت، و همچنین معاونین محترمشون جناب آقای یوسفی و محمدیها. امیدوارم حالتون خوب باشه و در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید بوده باشید. خیلی خیلی ممنونم که دعوت مارو پذیرفتید و در این جلسه حضور پیدا کردید. جلسه ای که برای پیشرفت و موفقیت دانش آموزانی که فرزندان شمایند تشکیل شده.دانش آموزانی که اگر شماو معلمان به دادشان نرسید و یاریشان نکنید نخواهند توانست خود را از این مرداب بزرگ نجات دهند. مردابی که به قدری بزرگ و عمیق است که افراد بی تجربه ای مثل آنان بدون کمک شما در آن غرق خواهند شد و زمانی که چشمانشان باز شود خواهند گفت اگر پدرم، اگر مادرم و حتی اگر معلمم به من میگفت دچار این واقعه نمی شدم دریغ از اینکه آنان بارها گفته اند ولی گوش آن ها ناشنواست. پس چه باید کرد؟ آیا باید آن ها را به حال خودشان رها نمود؟ یا اینکه همان صحبت های قبلی را بار ها و بار ها تکرار نمود که هم خود خسته شوید و هم فرزندانتان را از خود دور کنید؟........نه، باید طرز گفته ها را تغییر داد. نباید با زبان نصیحت با آنان صحبت کرد بلکه باید با زبان یک دوستی که خیر و صلاح او را می خواهد با وی حرف زد.

هم اکنون دعوت می کنم از جناب آقای...............................که برای قرائت نشانه های خداوند، نوری که اگر به آن دقت کنیم راهنمای زندگیستريال قرآن کریم به روی سن تشریف بیارن. برای عظمت قرآن و اسلام صلوات.

با تشکر فراوان از آقای...................

به دنبال تو می گردم، نمیابم نشانت را

بگو باید کجا جویم مدار کهکشانت را

تمام جاده را رفتم غباری از سواری نیست

بیابان تا بیابان جسته ام رد نشانت را

نگاهم مثل طفلان زیر باران خیره شد بر ابر

ببیند تا مگر در آسمان رنگین کمانت را

کهن شد انتظار، اما به شوقی تازه،بال افشان

تمام جسم و جان لب شد که بوسد آستانت را

کرامت گر کنی این قطره ی ناچیز را شاید

که چون ابری بگردم کوچه های آسمانت را

الا!ای آخرین توفان!بپیچ از شرق آدینه

که دریا بوسه بنشاند لب آتش نشانت را

هم اکنون گوش میسپاریم به سرود مقدس کشور عزیزمون جمهوری اسلامی ایران و به احترام آن همه قیام می کنیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خب برنامه ای که امروز قرار هست در مقابل شما به اجرا دربیاد رو من همونطور که در دعوت نامه ها نوشته شده براتون میخونم.

1- عرض خیر مقدم، تشریح آیین نامه انجمن اولیا و مربیان واحد های آموزشیی و شرایط عضویت در انجمن اولیا و مربیان توسط مدیر آموزشگاه

2- ارائه گزارش عملکرد انجمن اولیا و مربیان سال گذشته توسط رئیس انجمن اولیا و مربیان

3- معرفی داوطلبین عضویت در انجمن اولیا و مربیان سال جدید

4- برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید انجمن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همونطور که در برنامه ها اشاره کردم هم اکنون دعوت می کنم از مدیریت محترم دبیرستان مشارکتهای مردمی شهید رجایی ابهر ، جناب آقای رحیم مسگر جماعت که برای عرض خیر مقدم، تشریح آیین نامه انجمن اولیا و مربیان واحد های آموزشیی و شرایط عضویت در انجمن اولیا و مربیان به روی سن تشریف بیارن. لطفا تشویقشون بفرمایید.

خیلی خیلی متشکرم از آقای مسگر جماعت، مدیر عزیز و محترمی که تونستند در مدت چند سال دبیرستان رو از این رو به روی دیگر سکه در بیارن. ازتون می خوام یه بار دیگه تشویقشون بفرمایید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هم اکنون دعوت می کنم از رئیس انجمن اولیا و مربیان سال گذشته ی دبیرستان جناب آقای .................................... که برای ارائه گزارش عملکرد انجمن اولیا و مربیان سال گذشته به جایگاه تشریف بیارن. لطفا تشویقشون فرمایید.

با تشکر فراوان از جناب آقای....................................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هم اکنون دعوت میکنم از جناب آقای مسگر جماعت و................................ که برای اهدای یادبودی به اعضای سابق انجمن اولیا و مربیان به روی سن تشریف بیارن.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهم اکنون نوبت میرسه به معرفی داوطلبین عضویت در انجمن اولیا و مربیان سال تحصلی 93-92 که هم اکنون از آن ها دعوت خواهیم کرد که برای معرفی خود و همچنین ارائه ی برنامه هاشون به روی سن تشریف بیارن.

اولین نفری که ازشون دعوت میشه ............................................................هستند که ازشون می خوایم برای معرفی خودشون و ارائه راهبرد هایی برای حرکت رو به جلوی دبیرستان به جایگاه تشریف بیارن. لطفا تشویقشون بفرمایید.

نفر دوم..................................................................................................................................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخیلی متشکرم از داوطلبین عزیز. ازتون خواهش می کنم که رای هاتون رو در کاغذ هایی که بهتون داده میشه بنویسید و اون ها رو در داخل صندوق بیندازید.متشکرم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من تعداد رای های شما به هر کاندیدا رو می خونم و باید بگم که بر اساس رای های شما:

جناب آقای.................................با کسب اکثریت رای یعنی................ رای نفر به عنوان نفر اول انتخاب شدند.

جناب آقای.................................با کسب...............رای به عنوان نفر دوم انتخاب گردیدند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از تمامی شما عزیزان بسیار متشکرم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید و سخن آخر اینکه به یاد فرزندانمان باشیم و بدانیم که آن ها بی تجربه اند و اگر شما یاریشان نکنید بدون نور، در تاریکی به بیراهه خواهند رفت.از همتون متشکرم و شما رو به خداوند متعال می سپارم.





:: موضوعات مرتبط: متن مجری در مراسم نشست اولیا و مربیان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رها در تاریخ : 1393/9/23/7 - - گفته است :
واقعا فوق العاده بود.مرررررسییییییییییی.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظر شما درباره وبلاگ چگونه است؟

RSS

Powered By
loxblog.Com